Sådan klarer vi os

Her kan du se mere om, hvordan Kragelundskolen klarer sig i forældretilfredshedsundersøgelser og sundhedsmålinger.

• Læs op

Indhold

Du kan også se den seneste kvalitetsrapport, og du kan læse om de indsatsområder, vi arbejder med i vores lokale udviklingsplan (LUP).

Forældretilfredshed

Se mere i den samlede rapport over forældretilfredshed.

Den landsdækkende brugertilfredshedsundersøgelse af folkeskolen og SFO 2020 (im.dk)

Elevernes trivsel

Læs mere på vedhæftede skolerapport.

Skolerapport 0 3 klasse

Skolerapport 4 9 klasse

Elevernes prøveresultater

Eleverne på Kragelundskolen klarer sig rigtig godt ved folkeskolens afgangsprøver. Karaktergennemsnittet i de bundne prøvefag ligger over kommunens gennemsnit.

Se mere i skolens kvalitetsrapport.

Karakterer i 9. og 10. klasse – Lands-, kommune- og skoleniveau - Nøgletal | Børne- og undervisningsministeriet (uddannelsesstatistik.dk)

Vores sundhedsrapport

Vi har valgt at supplere den nationale trivselsmåling med en sundhedsmåling. Undersøgelsen har fokus på børnenes bevægelse, madvaner og søvn. For de ældste klasser er der også spørgsmål om seksualundervisning, alkohol, rygning og brug af euforiserende stoffer. Desuden spørger vi til børnenes mentale sundhed, herunder livsstilfredshed og samvær med andre.

Den kommunale sundhedsmåling (aarhus.dk)

Sidst opdateret: 11. oktober 2024