Forældreråd i SFO

I SFO-forældrerådet sidder der en repræsentant fra hver klasse fra 0.-3. klasse.

• Læs op

Indhold

SFO-forældrerådets formål er at sikre, at vi som forældre får indflydelse på vores børns fritidstilbud gennem et formaliseret samarbejde mellem forældre, personale og SFO-lederen. SFO-forældrerådet er skolebestyrelsens samarbejdspartner i forhold til SFO’en.

Hvert år efter sommerferien oplyses der om SFO-forældrerådets arbejde til forældremøderne på 0.-3. årgang og der vælges nye medlemmer.
    SFO-forældrerådet afholder herefter konstituerende møde i starten af oktober.
    Medlemmer i skoleåret 2022/2023:
    Det nuværende forældreråd består af:

• Katrine Bilberg Salskov, mor til Birk 2B
    • Vibeke Lehmann Nielsen, mor til Ella og Alfred 2C og Forperson
    • Kenneth Rothly, far til Theodor 1A og Olivia 3B
    • Tine Kærgaard Knudsen, mor til Nanna 2B
    • Trine Henriette Skovsbøl, mor til Hugo 0C og Ella 3C
    • Bo Thestrup, medarbejder repræsentant

Hvad arbejder vi med:
    I det kommende skoleår er der bl.a. fokus på nedenstående:

• Fondsansøgninger i forhold til at udbyde førstehjælpskurser for børnene i 0.-3. klasse (samt planlægning af dette hvis der gives midler)
    • Opdatering af hjemmeside